{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها نمیشه رول بزاریم خیلیییییییی رول خوبه هرکی رول بزار

بچها نمیشه رول بزاریم خیلیییییییی رول خوبه هرکی رول بزار من میام من پایه ام


لطفا جوابمو بدین
دیدگاه ها (۹)

دغدغه ما که چیکار کنیم که به مامانمون بفهمونیم که کره ایا عا...

π__π

آتنا سمجترین آدم روی کره خاکی

الان دارم آهنگ Don 't goاکسو رو گوش میدم عاشق این آهنگم

کاپ؟ باتم باش ، ترجیحا تهیونگ یا جونگکوک باش یا حتما رول بو...

وایی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط