{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلیل آفلاین زدنم : هلپ مییییییی آقا من دارم شتو خیانت میک

دلیل آفلاین زدنم : هلپ مییییییی آقا من دارم شتو خیانت میکنم کمکککک
دیدگاه ها (۳)

دوستان پروفایل به گا رفت گم نکنید 🫡😋

بچه‌ها پروفایل به گا رفت دوباره از قبلی خوشم نیومد.....

هعی....

حاجی پشمام بازم رفتم اکسپلور

احساس میکنم الان دارم به ارن خیانت میکنم با این پست

حله؟مخاطب داره....اینکه دارم محترمانه برخورد میکنم دلیل نمیش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط