{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حَمیمٍ». «فَوَیْلٌ لِلَّذینَ ظَلَمُوا مِنْ عَذابِ یَوْمٍ

حَمیمٍ». «فَوَیْلٌ لِلَّذینَ ظَلَمُوا مِنْ عَذابِ یَوْمٍ أَلیمٍ»(زخرف/65) وای بر ظالمین. «وَ أَمَّا الْقاسِطُونَ فَکانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَباً»(جن/15) آتش گرفته و در دوزخند. «تَرَی الظَّالِمینَ مُشْفِقینَ مِمَّا کَسَبُوا»(شوری/2
دیدگاه ها (۱)

.

بترس ازستم کردن برکسی که به جزخدا یاوری ندارد!

.......

عاشق دلی باش...که...اگه زندونی شد...وقتی در قفسرو باز کردی.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط