رابرت فیلیپ هانسین، مامور ارشد اطلاعاتی فدرال (FBI) در زم
رابرت فیلیپ هانسین، مامور ارشد اطلاعاتی فدرال (FBI) در زمان رویارویی آمریکا با اتحاد جماهیر شوروی بود.
پس از شناسایی و لو رفتن جاسوسان FBI توسط KGB (اطلاعات و امنیت شوروی) به هانسین ماموریت داده شد تا جاسوسان کاگب رو پیدا کنه. بعدها مشخص شد که خود این بزرگوار از سال 1979 با KGB کار می کرده و به مدت 15 سال برای شوروی و در ادامه روسیه، جاسوسی میکرده😁😁
رابرت هانسین در دادگاه فدرال آمریکا به حبس ابد، بدون احتمال بخشش محکوم شد و همین الان هم 23 ساعت از شبانه روز رو در سلول انفرادی در یک زندان فوق امنیتی میگذرونه..
#دانستنیها
پس از شناسایی و لو رفتن جاسوسان FBI توسط KGB (اطلاعات و امنیت شوروی) به هانسین ماموریت داده شد تا جاسوسان کاگب رو پیدا کنه. بعدها مشخص شد که خود این بزرگوار از سال 1979 با KGB کار می کرده و به مدت 15 سال برای شوروی و در ادامه روسیه، جاسوسی میکرده😁😁
رابرت هانسین در دادگاه فدرال آمریکا به حبس ابد، بدون احتمال بخشش محکوم شد و همین الان هم 23 ساعت از شبانه روز رو در سلول انفرادی در یک زندان فوق امنیتی میگذرونه..
#دانستنیها
- ۴.۶k
- ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط