{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد موقعی دیدمت !

بد موقعی دیدمت !
وسطِ پاییز
زیر باران ..
اصلا محـال بود
عاشقت نشوم .. !
دیدگاه ها (۸)

برایت چای خواهم ریخت...برایم زندگی دم کن!

جایَت خالیچقدر هوابرای داشتنتخوب است...

نخـواه چشــم ببندم به روی رفـتن توکه وقـت رفـتن جان، چـشـم ب...

پیر شدن دقیقا از جایی شروع میشه که شبها جای رویا پردازی برای...

حس گس حسرت بجانی!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط