یاحسین (ع)
یاحسین (ع)
رو به شش گوشه ترین قبله ی عالم هر صبح
بردن نام حسین بن علی میچسبد:
ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم
این دو پیاله را به ملک هم نداده ایم
با هر سلام صبح به ارباب بی کفن
انگار روبروی حرم ایستاده ایم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما. بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَعَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
بی گمان روز قشنگی بشود امروزم ،
چون سر صبح ، سلامم به تو خیلی چسبید....
رو به شش گوشه ترین قبله ی عالم هر صبح
بردن نام حسین بن علی میچسبد:
ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم
این دو پیاله را به ملک هم نداده ایم
با هر سلام صبح به ارباب بی کفن
انگار روبروی حرم ایستاده ایم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما. بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَعَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
بی گمان روز قشنگی بشود امروزم ،
چون سر صبح ، سلامم به تو خیلی چسبید....
- ۱.۲k
- ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط