{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﻣـــﻦ ﺭﻭﻏـــﻨـﻢ ﺷــﻤﺎ آﺏ...ﺧــﻮﺩﺗــﻢ ﺑــُـﮑﺸــﯽ ﺑـﺎﻫــﺎﺕ

ﻣـــﻦ ﺭﻭﻏـــﻨـﻢ ﺷــﻤﺎ آﺏ...ﺧــﻮﺩﺗــﻢ ﺑــُـﮑﺸــﯽ ﺑـﺎﻫــﺎﺕ ﻗــﺎﻃـﯽ ﻧــﻤﯿﺸـــﻢ.....-_-
دیدگاه ها (۱)

ظهرتون یخی:)))

بدشانس ترین موجود

چند روز پیش سر خیابون منتظر تاکسی بودم یه آمبولانس قبرستون ا...

تـو ایـن زمـونـه بـاس بـه بـعـضـیـام گـفـت: از جـلـو چـشـام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط