.
.
ﻳﻪ ﻭَﻗﺘﺎﻳـی ﻫَﺴﺖ ...
ﻧﻪ" ﮔﺮِﻳﻪ ﻛَﺮﺩﻥ " ﺁﺭﻭﻣﺖ میکنه
ﻧﻪ " ﻧـــــفـﺲ ﻋﻤﻴﻖ "
ﻧﻪ " ﻳﻪ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺳَــﺮﺩ"
ﻧﻪ " ﺩٰاﺩ ﺯﺩَﻥ "
ﻳﻪ ﻭﻗﺘﺎیی ﻫﺴــﺖ
ﻛﻪ
ﻓﻘﻂ نیاز داری
براےهمیشه نباشی ﻫﻤﻴن،،،
ﻳﻪ ﻭَﻗﺘﺎﻳـی ﻫَﺴﺖ ...
ﻧﻪ" ﮔﺮِﻳﻪ ﻛَﺮﺩﻥ " ﺁﺭﻭﻣﺖ میکنه
ﻧﻪ " ﻧـــــفـﺲ ﻋﻤﻴﻖ "
ﻧﻪ " ﻳﻪ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺳَــﺮﺩ"
ﻧﻪ " ﺩٰاﺩ ﺯﺩَﻥ "
ﻳﻪ ﻭﻗﺘﺎیی ﻫﺴــﺖ
ﻛﻪ
ﻓﻘﻂ نیاز داری
براےهمیشه نباشی ﻫﻤﻴن،،،
- ۷۷۹
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط