{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه کم اول صبحی خونه پند اندرزتونو ببرم بالا😂

یه کم اول صبحی خونه پند اندرزتونو ببرم بالا😂
دیدگاه ها (۷)

منم از این بستنی فروشبا که میرقصن زدم😁

😁

ان شالله هیچ دختر و پسر معلولی تو ایرانمون نباشه و همه تنشون...

😂😂

رفتی فقط کم شده یه نخاله از خونه خب👍🏻✨

یه کم دیرتر رسیده بودم خونه رو ترک میکرد🤣🤣🤣🤣

اول صبحی یه سفر بریم ژاپن و یه انیمه ببینیم🇯🇵⛩️🏯👘🎎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط