{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به بعضیا هم باید جایزه اوسکار بدنن

به بعضیا هم باید جایزه اوسکار بدنن
دیدگاه ها (۱)

بعضیا اصلا به وجود امدن که ادم های بدی باشنن

ژن خیلی مهمه

حیف 20 سالگیم که میتونست بهترین روز هام. باشه اما نشد

ازشش بپرس.

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط