به دنبال خدا نگرد....
به دنبال خدا نگرد....
خدا در بیابان های خالی از انسان
نیست!!
خدا در جاده های بی انتها نیست!!
به دنبالش نگرد..
خداوند در قلبیست که شاد میکنی!
و
در لبخندیست که هدیه میکنی.....
خدا در بیابان های خالی از انسان
نیست!!
خدا در جاده های بی انتها نیست!!
به دنبالش نگرد..
خداوند در قلبیست که شاد میکنی!
و
در لبخندیست که هدیه میکنی.....
- ۲.۱k
- ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط