{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

1:ارع شمارو....

1:ارع شمارو....
2:مرسی عزیزدلم.
3:خونمونم زیرپتو😃
4:اول بروگوسفنداتوبچرون بعدبیاگوووووووزووووووووصصص
دیدگاه ها (۲)

توروحش اگه خوب بودکه نمیرفت😂

1:من خودم همش عامل بدبختیم تواومدی ازپروفم ناراحتی😅😅2:خب زود...

1:شاعرم داشتیم اینجانمی فهمیدم😀حتمابه شاعریت ادامه بده خوبه2...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط