{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اینجوری بهتره

ولی اینجوری بهتره
دیدگاه ها (۱۲)

#عاف بچه من چند روز نمیتونم اینجا بمونم ولی باز برمیگردم :)

سلام:)

https://harfeto.timefriend.net/16542309529698بحرفم

ناموصن چراا سین زد😂🙄

این چقد قشنگ بوددددد😭😭😭😭😭آقا اگه نیمه گمشدم اینجوری نباشه هم...

بجای اس اول از اس دوم استفاده کنید اینجوری بهتره ...( سعی کر...

حسم بعد از اینکه من نوشته هامو به دوستام نشون دادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط