{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شبهه۷

شبهه۷
چرا در ایران مثل خارج
آزادی نداریم؟؟؟!!!
غرب همش آزادی است !!!
دیدگاه ها (۰)

شبهه۸آخه دیدن تار موی زنچه اثری روی مرد داره ؟؟؟!!

شبهه۹آخه کجای دنیا برای لباس قانون دارد که ایران مجبور می کن...

شبهه ۶چرا حجاب الزامی ؟آیه قرآن گفته لااکراه فی الدین!!پاسخ

شبهه ۵چرا نظام رفراندوم نمی گذارد ؟

اره خاطره خوبی نداریم همش حسرت وازوهای دست نیافتنی ....هی

#ایران #بندر #ازادی #سیگما #قدرت

تا ابد#داریوش#قدیم#ایران#ازادی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط