{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا به کی باشی و من

تا به کی باشی و من
پی به حضورت نبرم ؟
آرزوی منی
ای کاش به گورت نبرم…
دیدگاه ها (۲)

ایییی خودااا فق خنده هاش 🙈💋

#چو مَنی را مَده از دست، که کمتر یابی...! ❥

از پشت این صفحات مجازیشدی حقیقی ترین ادم زندگیم ...‌

امشب عجیب دلتنگم واحساس میکنم امشب هرگز

تاسیان:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط