ﺭﻓﺘـــــ ــــــ ــــــﯽ ؟ !
ﺭﻓﺘـــــ ــــــ ــــــﯽ ؟ !
ﻓﺪﺍﻯ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺧﻴﺴﻢ !
ﻭﻋـ ــﺪﻩ ﯼ ﻣﺎ ﺁﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﺎﺷـ ــﺪ
ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ
ﻣﻬــــ ـــــﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﺎﯾﻢ
ﻟـــــ ـــــﻪ ﻟـــــ ـــــﻪ
ﺑﺰﻧﯽ !
ﺁﻧــﺮﻭﺯ ﺍﮔـــ ــــﺮ
ﭘﺸﺘــــــ ﮔﻮﺷﺘــــــ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﯼ .
ﻣـــ ـــﺮﺍ ﻫﻢ ﺧواهی دید.
ﻟﻌﻨـــــــــــــــــﺘﯽ !!
ﺑﺒﺨــــــــــــــــــــــــﺶ ...
ﮐﻪ ﻧﻤـــــــــــــــــــــــﯿﺘﻮﺍﻧﻢ ..
ﺟـــــــــــــــــﺒﺮﺍﻥ ﮐﻨــــــــــــــﻢ ..!!
ﺍﯾــﻦ ﻫـــــــــــــــﻤﻪ ﻧﺎﻣـــــــــﺮﺩﯼ ﺍﺕ ﺭﺍ !!!......
ﻓﺪﺍﻯ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺧﻴﺴﻢ !
ﻭﻋـ ــﺪﻩ ﯼ ﻣﺎ ﺁﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﺎﺷـ ــﺪ
ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ
ﻣﻬــــ ـــــﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﺎﯾﻢ
ﻟـــــ ـــــﻪ ﻟـــــ ـــــﻪ
ﺑﺰﻧﯽ !
ﺁﻧــﺮﻭﺯ ﺍﮔـــ ــــﺮ
ﭘﺸﺘــــــ ﮔﻮﺷﺘــــــ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﯼ .
ﻣـــ ـــﺮﺍ ﻫﻢ ﺧواهی دید.
ﻟﻌﻨـــــــــــــــــﺘﯽ !!
ﺑﺒﺨــــــــــــــــــــــــﺶ ...
ﮐﻪ ﻧﻤـــــــــــــــــــــــﯿﺘﻮﺍﻧﻢ ..
ﺟـــــــــــــــــﺒﺮﺍﻥ ﮐﻨــــــــــــــﻢ ..!!
ﺍﯾــﻦ ﻫـــــــــــــــﻤﻪ ﻧﺎﻣـــــــــﺮﺩﯼ ﺍﺕ ﺭﺍ !!!......
- ۱۵۸
- ۰۹ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط