.
.
حاکمیت امام حاکمیت کامل عدالت است
#عدالت شرط لازم برای شکوفایی ، رشد و کمال انسان و پایه تحقق ارزشهای الهی و انسانی است. عدالت موجب دوستی و مهربانی و عامل نزول رحمت و برکت الهی است. استقرار عدالت بالاترین و مهمترین ماموریت اجتماعی صالحان است .عدالت عینیّت توحید در روابط اجتماعی است .استقرار عدالت بستر و سرآغاز حرکت کمالی جامعه و رشد و شکوفایی انسانهاست. همه انبیاء و اولیاء پس از دعوت به توحید ، انسانها را به برپایی عدالت دعوت کرده اند .دو دعوت داشته اند : ۱- ان اعبدوالله و ۲- لیقوم الناس بالقسط.
استقرار عدالت باید با خواست مردم و به دست مردم انجام شود و این نیازمند آزادی اندیشه و اراده مردم برای انتخاب عدالت در برابر ظلم و تبعیض است. امام با زدودن اسارت ها و فراهم کردن بستر آزادی اندیشه و اراده در حقیقت اراده انسانها را در مسیر مطالبه عدالت هدایت می کند. مستکبرین یک نظام و ساختار ظالمانه را بر جهان مسلط می کنند و با انواع حیله ها و ترفندهای تبلیغاتی آن را به عنوان برترین و تنها گزینه معرفی و تحمیل می کنند و امکان انتخابی جز آن را عملاَ از بین میبرند.
آنان برای جلوگیری از رشد و توسعه مطالبات حقیقی مردم و خروج ملت ها از نظام سلطه ، با هر نوع اندیشه و مطالبه و فریاد عدالت خواهی در نهایت خشونت رفتار می کنند. آنان اول متهم می کنند و سپس لشکر رسانه ای و عناصر اجیرشده را به حملات بی امان تبلیغی و جنگ روانی وامی دارند و در صورت نیاز جنگ به راه می اندازند و سرکوب میکنند.
در حدود ۴۰۰ سال اخیر ، ملت ها شاهد حاکمیت پیوسته و سازمان یافته سلطه تبعیض آلود و ظالمانه استعمارگران و مستکبران و نظاره گر فشارهای گوناگون بر ملت ها و سرکوب مستمر آزادیخواهان بوده اند. شیاطین به دروغ عدالت خواهی را به توزیع فقر متهم می کنند ، در حالیکه عدالت مقدمه و عامل رشد و شکوفایی ثروت است و فقر نتیجه مستقیم بی عدالتی است.
#احمدی_نژاد
#زنجان
#سخنرانی
#ahmadinejad
حاکمیت امام حاکمیت کامل عدالت است
#عدالت شرط لازم برای شکوفایی ، رشد و کمال انسان و پایه تحقق ارزشهای الهی و انسانی است. عدالت موجب دوستی و مهربانی و عامل نزول رحمت و برکت الهی است. استقرار عدالت بالاترین و مهمترین ماموریت اجتماعی صالحان است .عدالت عینیّت توحید در روابط اجتماعی است .استقرار عدالت بستر و سرآغاز حرکت کمالی جامعه و رشد و شکوفایی انسانهاست. همه انبیاء و اولیاء پس از دعوت به توحید ، انسانها را به برپایی عدالت دعوت کرده اند .دو دعوت داشته اند : ۱- ان اعبدوالله و ۲- لیقوم الناس بالقسط.
استقرار عدالت باید با خواست مردم و به دست مردم انجام شود و این نیازمند آزادی اندیشه و اراده مردم برای انتخاب عدالت در برابر ظلم و تبعیض است. امام با زدودن اسارت ها و فراهم کردن بستر آزادی اندیشه و اراده در حقیقت اراده انسانها را در مسیر مطالبه عدالت هدایت می کند. مستکبرین یک نظام و ساختار ظالمانه را بر جهان مسلط می کنند و با انواع حیله ها و ترفندهای تبلیغاتی آن را به عنوان برترین و تنها گزینه معرفی و تحمیل می کنند و امکان انتخابی جز آن را عملاَ از بین میبرند.
آنان برای جلوگیری از رشد و توسعه مطالبات حقیقی مردم و خروج ملت ها از نظام سلطه ، با هر نوع اندیشه و مطالبه و فریاد عدالت خواهی در نهایت خشونت رفتار می کنند. آنان اول متهم می کنند و سپس لشکر رسانه ای و عناصر اجیرشده را به حملات بی امان تبلیغی و جنگ روانی وامی دارند و در صورت نیاز جنگ به راه می اندازند و سرکوب میکنند.
در حدود ۴۰۰ سال اخیر ، ملت ها شاهد حاکمیت پیوسته و سازمان یافته سلطه تبعیض آلود و ظالمانه استعمارگران و مستکبران و نظاره گر فشارهای گوناگون بر ملت ها و سرکوب مستمر آزادیخواهان بوده اند. شیاطین به دروغ عدالت خواهی را به توزیع فقر متهم می کنند ، در حالیکه عدالت مقدمه و عامل رشد و شکوفایی ثروت است و فقر نتیجه مستقیم بی عدالتی است.
#احمدی_نژاد
#زنجان
#سخنرانی
#ahmadinejad
۳.۱k
۰۵ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.