کاش میشد آدمی، گاهی
کاش میشد آدمی، گاهی
فقط گاهی....
به اندازه نیاز بمیرد، بعد بلند شود،
خاکهایش را بتکاند...
اگر دلش خواست برگردد به زندگی...
دلش نخواست بخوابد تا ابد...👌😔
فقط گاهی....
به اندازه نیاز بمیرد، بعد بلند شود،
خاکهایش را بتکاند...
اگر دلش خواست برگردد به زندگی...
دلش نخواست بخوابد تا ابد...👌😔
- ۱.۳k
- ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط