{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه دعای قشنگیه : خدایا سرنوشتمو انقدر قشنگ بنویس که ماد

چه دعای قشنگیه : خدایا سرنوشتمو انقدر قشنگ بنویس که مادرم از تهِ دل بخنده ..
دیدگاه ها (۳)

روحت شاد بابا جونم..

خدایا این سه چیز را برایم نگه دار:نگاه‌ مادرم لبخند مادرم دع...

وایی خیلی گشادم برای این که از سایت بیام تو ویس خدایا من و ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط