بحث بی جنبه بودن یا زود رنجی نیست
بحث بی جنبه بودن یا زود رنجی نیست
آدم فقط بعضی حرفارو انتظار نداره از بعضیا بشنوه!
آدم فقط بعضی حرفارو انتظار نداره از بعضیا بشنوه!
- ۵.۵k
- ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط