{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حبســــم کن

حبســــم کن

میان نفسهایت

من بی تو بودن را

بلد نیستم
دیدگاه ها (۲۰)

دیگران هم بوده‌اند ای دوست، در دیوان منزان میان، تنها #تو ام...

یا شهر کوچک است،و یا من زیاد با تو قدم زده ام نمیدانم......

من اصلا تقلب نکردم تو مدرسه و تاحالا هم بلد نیستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط