ترجمه پیام پسرا به مناسبت تولد استی
ترجمه پیام پسرا به مناسبت تولد استی
🐺: "استی ما هفت ساله شدی~؟ تولد هفت سالگیت واقعاً واقعاً مبارک~ هفت سالگی در واقعیت خیلی خیلی سن کوچیکی نیست (از نظر من هه هه) ولی وقتی به استی یک ساله فکر میکنم حس میکنم واقعاً زمان زیادی گذشته هه هه خیلی خیلی ممنونم که توی این مدت طولانی کنارمون بودی و امیدوارم تو هم هیچوقت فراموش نکنی که ما هم همیشه کنار استی هستیم! به هر حال تولدت مبارک! امیدوارم روز شادی داشته باشی کلی غذاهای خوشمزه بخوری و کلی هم هدیه بگیری!"
🐰: "استی~ تولدته تولدت مبارک! باورت میشه دیگه 7 سالت شده؟ کم کم وقتشه که از مهدکودک فارغالتحصیل شی! تولدت مبارک و امیدوارم امروز یه روزی باشه که هر چی دلت میخواد بخوری بدون اینکه چاق شی~ همیشه ممنونم که استی هستی و به زودی همدیگه رو میبینیم پس آماده باش! یه دیدار حسابی در پیش داریم! از حالا آماده شو! از این به بعد هم لطفاً همچنان کنارمون باش! بیا با هم حسابی خوش بگذرونیم!"
🐷🐰: "استی سلام~ 7 ساله شدی~ امسال دیگه آخرین سال مهدکودکه^^ از این به بعد هم تا دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه، حتی تا مقطع کارشناسی ارشد هم با ما باش عزیزترین♡ همیشه ممنونم و دوستت دارم♡ با قدمهای کوچولو کوچولو و قوت قلب!"
🦙: "استی سلام~! 7 ساله شدی~! یهو زمان گذشت و حالا روزیه که باید تولد 7 سالگیت رو تبریک بگیم… انگار همین دیروز بود که اسم 'استی' به وجود اومد هاها زمان واقعاً زود میگذره~ فکر کنم 1 آگوست از این به بعد همیشه عزیزترین روز در زندگی من باشه. چون استی حالا دیگه عمیقاً توی دنیای من جا گرفته. اگه حتی تولد اعضا رو فراموش کنم 1 آگوست رو هیچوقت فراموش نمیکنم~! تولدت مبارک~ ممنونم!"
🐿: "تولدت مبارک. چطوری بزرگ شدی که انقدر زیبایی؟ هر وقت بهت نگاه میکنم احساس غرور میکنم. همیشه سپاسگذارم و عشق من به تو هیچ وقت تغییر نمیکنه، پس مراقب خودت باش و هیچ وقت تغییر نکن من تا تولد ۷۰ و ۸۰ سالگیت ازت مراقبت میکنم. بیاید همچنان روز های خوبی رو باهم داشته باشیم! کلی غذای خوشمزه بخور! سالم بمون! موفق باشی♡"
🐣: "استی! بالأخره اول آگوست رسید. از ته قلبم تولدت رو تبریک میگم! همیشه به اندازه ی عشقی که دادی، ازمون مراقبت کردی و باعث شادی توی زندگیمون شدی ممنونم. 7 سال واقعاً زمان زیادیه، و توی این مدت استی خیلی خوشحالمون کرده، برای همین زمان خیلی زود گذشت. بیاین با هم طولانی مدت کنار هم باشیم و حسابی تلاش کنیم! امروز هم کلی چیزای خوشمزه بخور و زمانی رو بگذرون که توش استی و ما بتونیم با هم آرامش بگیریم♡ ما همیشه، هر جا و هر وقت، تو دلمون دوستت داریم. یونگبوکی ◡̈ ♡."
🐶: "مثل همیشه میخوایم 0801 امسال رو هم جشن بگیریم!!!
امیدوارم هفته خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و همینطور امیدوارم بهترین خودم رو در ادامه امسال بهتون نشون بدم! ممنونم، عشق زیادی ازتون دریافت کردم و هنوز هم ادامه داره و باعث میشه فکر کنم به آدم بهتری تبدیل شدم. خیلی ازتون ممنونم! هرروز تلاش میکنم تا منم براتون به یه تکیهگاه امن تبدیل بشم:)
امیدوارم زندگیتون پر از شادی و خوشحالی باشه☘"
🦊: " استی سلام، بلاخره تولدتون از راه رسید. استی، شما هم منتظرش بودین؟ من که همیشه برای تولد استی هیجان دارم. برای یک خواننده هیچی بهتر از این نیست که فندومش اسم مخصوص به خودشون رو داشته باشن. استی اسم جالبیه. قلبم بخاطر اونه که میتپه. از اینکه همیشه کنارمون بودین ممنونم. همینطور که اسمتون معنی موندن میده، تا همیشه پیشمون بمونین ♡
بیاین که تا آخرش کنار هم باشیم. دوستتون دارم ♡"
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
🐺: "استی ما هفت ساله شدی~؟ تولد هفت سالگیت واقعاً واقعاً مبارک~ هفت سالگی در واقعیت خیلی خیلی سن کوچیکی نیست (از نظر من هه هه) ولی وقتی به استی یک ساله فکر میکنم حس میکنم واقعاً زمان زیادی گذشته هه هه خیلی خیلی ممنونم که توی این مدت طولانی کنارمون بودی و امیدوارم تو هم هیچوقت فراموش نکنی که ما هم همیشه کنار استی هستیم! به هر حال تولدت مبارک! امیدوارم روز شادی داشته باشی کلی غذاهای خوشمزه بخوری و کلی هم هدیه بگیری!"
🐰: "استی~ تولدته تولدت مبارک! باورت میشه دیگه 7 سالت شده؟ کم کم وقتشه که از مهدکودک فارغالتحصیل شی! تولدت مبارک و امیدوارم امروز یه روزی باشه که هر چی دلت میخواد بخوری بدون اینکه چاق شی~ همیشه ممنونم که استی هستی و به زودی همدیگه رو میبینیم پس آماده باش! یه دیدار حسابی در پیش داریم! از حالا آماده شو! از این به بعد هم لطفاً همچنان کنارمون باش! بیا با هم حسابی خوش بگذرونیم!"
🐷🐰: "استی سلام~ 7 ساله شدی~ امسال دیگه آخرین سال مهدکودکه^^ از این به بعد هم تا دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه، حتی تا مقطع کارشناسی ارشد هم با ما باش عزیزترین♡ همیشه ممنونم و دوستت دارم♡ با قدمهای کوچولو کوچولو و قوت قلب!"
🦙: "استی سلام~! 7 ساله شدی~! یهو زمان گذشت و حالا روزیه که باید تولد 7 سالگیت رو تبریک بگیم… انگار همین دیروز بود که اسم 'استی' به وجود اومد هاها زمان واقعاً زود میگذره~ فکر کنم 1 آگوست از این به بعد همیشه عزیزترین روز در زندگی من باشه. چون استی حالا دیگه عمیقاً توی دنیای من جا گرفته. اگه حتی تولد اعضا رو فراموش کنم 1 آگوست رو هیچوقت فراموش نمیکنم~! تولدت مبارک~ ممنونم!"
🐿: "تولدت مبارک. چطوری بزرگ شدی که انقدر زیبایی؟ هر وقت بهت نگاه میکنم احساس غرور میکنم. همیشه سپاسگذارم و عشق من به تو هیچ وقت تغییر نمیکنه، پس مراقب خودت باش و هیچ وقت تغییر نکن من تا تولد ۷۰ و ۸۰ سالگیت ازت مراقبت میکنم. بیاید همچنان روز های خوبی رو باهم داشته باشیم! کلی غذای خوشمزه بخور! سالم بمون! موفق باشی♡"
🐣: "استی! بالأخره اول آگوست رسید. از ته قلبم تولدت رو تبریک میگم! همیشه به اندازه ی عشقی که دادی، ازمون مراقبت کردی و باعث شادی توی زندگیمون شدی ممنونم. 7 سال واقعاً زمان زیادیه، و توی این مدت استی خیلی خوشحالمون کرده، برای همین زمان خیلی زود گذشت. بیاین با هم طولانی مدت کنار هم باشیم و حسابی تلاش کنیم! امروز هم کلی چیزای خوشمزه بخور و زمانی رو بگذرون که توش استی و ما بتونیم با هم آرامش بگیریم♡ ما همیشه، هر جا و هر وقت، تو دلمون دوستت داریم. یونگبوکی ◡̈ ♡."
🐶: "مثل همیشه میخوایم 0801 امسال رو هم جشن بگیریم!!!
امیدوارم هفته خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و همینطور امیدوارم بهترین خودم رو در ادامه امسال بهتون نشون بدم! ممنونم، عشق زیادی ازتون دریافت کردم و هنوز هم ادامه داره و باعث میشه فکر کنم به آدم بهتری تبدیل شدم. خیلی ازتون ممنونم! هرروز تلاش میکنم تا منم براتون به یه تکیهگاه امن تبدیل بشم:)
امیدوارم زندگیتون پر از شادی و خوشحالی باشه☘"
🦊: " استی سلام، بلاخره تولدتون از راه رسید. استی، شما هم منتظرش بودین؟ من که همیشه برای تولد استی هیجان دارم. برای یک خواننده هیچی بهتر از این نیست که فندومش اسم مخصوص به خودشون رو داشته باشن. استی اسم جالبیه. قلبم بخاطر اونه که میتپه. از اینکه همیشه کنارمون بودین ممنونم. همینطور که اسمتون معنی موندن میده، تا همیشه پیشمون بمونین ♡
بیاین که تا آخرش کنار هم باشیم. دوستتون دارم ♡"
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۱۲.۴k
- ۰۹ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط