{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کجایی مهدی جان...

کجایی مهدی جان...
که مردم سر در لاک خود گذاشته و تعجیل در فرجت را آرزو ندارند😪
یک صلوت مگر چقدر زمان نیاز دارد😶😮
دیدگاه ها (۳)

تلنگر

بیزحمت اگه امکان داره دعای فرج رو قرائت کنیدو اگر برایتان ام...

روز عرفه دعا میکنیم برای فرجت مهدی جان ....اللهم عجل لولیک ا...

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

یا مهدی جان برای امام زمان التماس دعا❤️🌹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط