{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای داریوشم 😻 😻

وای داریوشم 😻 😻
به کاپیتان هم میاد😻 😻
یعقوب چه عشقی شده 😻 😻
دیدگاه ها (۲۱)

پایان نیمه اول و تساوی استقلال و سایپا 😐

کینگ است دیگر.....😏 ❤ 💙 💪 ✌

سرت رو بالا بگیر خدای فوتبال 😏 ❤ 💙 💪 ✌

💙 💪 ✌

وایییی ذوق

- وای از شکست عشقی بدتر بود

وای تابستون میاد با گرماشششش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط