{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو دنیاااااای منی...@

تو دنیاااااای منی...@
دیدگاه ها (۱)

غسال جوانی را می شستدیدم زار زار گریه می ڪندبهش گفتم چی شده ...

الهی ....

جنگل هم بود تمام میشد...دلم اما...می سوزد و می سوزد و می سوز...

تا وقتی جوجه ای عاشق نشوووو...

تو عروسک منی مسکن منی تو تو تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط