{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشقم واييييييي ....هركي لايك ميكنه كامنت بزاره جبران كنم.

عشقم واييييييي ....هركي لايك ميكنه كامنت بزاره جبران كنم. ...خدايي لايك نكنيد قهر ميكنم ديگه هم عكس نميزارم ...البته اينكه برا شما مهم نيست
دیدگاه ها (۱۷)

الهي بميرم براش قربونش برم

خبر خبر

خدا كنه شب خواب مينهو جونمو ببينم ...شبتون رويائي

يه بهمني اشكار ترين خنده ها و پنهانترين گريه ها رو داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط