عشقم واييييييي ....هركي لايك ميكنه كامنت بزاره جبران كنم.
عشقم واييييييي ....هركي لايك ميكنه كامنت بزاره جبران كنم. ...خدايي لايك نكنيد قهر ميكنم ديگه هم عكس نميزارم ...البته اينكه برا شما مهم نيست
- ۱.۹k
- ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط