{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mahyanekoiee 66533193

دیدگاه ها (۱)

یکی از پست های اصلیه بیلانه یعیت کوچاک

صدام زشته ولی باز بگید

خدایا...به حق اشک‌های امشب، به حق غیرت عباس (ع)، به حق وفادا...

من زیر بیرق ابوالفضل العباسم🏴🖤💔😭سلام بر عباس، ای غیرت مجسم… ...

منی که هنوزم بلد نیستم :::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط