امام على عليه السلام:بِئسَ القَرينُ الغَضَبُ: يُبدِى الْم
امام على عليه السلام:بِئسَ القَرينُ الغَضَبُ: يُبدِى الْمَعائِبَ وَيُدْنِى الشَّرَّ وَيُباعِدُ الخَيْرَ؛
خشم هم نشين بسيار بدى است: عيب ها را آشكار، بدى ها را نزديك و خوبى ها رادور مى كند.[غررالحكم، ج۳، ص ۲۵۷، ح۴۴۱۷]
خشم هم نشين بسيار بدى است: عيب ها را آشكار، بدى ها را نزديك و خوبى ها رادور مى كند.[غررالحكم، ج۳، ص ۲۵۷، ح۴۴۱۷]
- ۱.۸k
- ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط