{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم درست کردم قشنگه ولی باید یه ذره روش کار می کردم

خودم درست کردم قشنگه ولی باید یه ذره روش کار می کردم
دیدگاه ها (۱)

واقعا اینو حال کردم خخخ

واییی چه خفن شدههههه ♪♬♬♬

وای فدات شم با این تیپت وای غشیدم ♥♥♥♥

윤이♥♥♥♥ وای چه خفن شدی!!!!

اینا اوریگامی هستند اگر خشتون امد می تونید درست کنید و یه شک...

پستر درست کردم🤓قشنگه؟؟

🟥این کلیپ رو خودم درست کردم و اهنگش رو خودم گذاشتم🟥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط