{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

______باورکن___تا_اخر__خط__

______باورکن___تا_اخر__خط__
__می_رفتم______اگر سر راهم____
____نقطه نمیگذاشتی_____ •
دیدگاه ها (۳)

سلامتیه بابابزرگا و.مامان بزرگای با احساسراستی چه خبراااااع ...

بضیا میخوان منو خراب کنن ^____^اما نمو دونن مو خودوم موهندو...

مولا علی :/

ببخشید یکم بی ادبیهمعظزط

| ازل ابد یکتا |

دچارمیشین سر اون بلایی که سر بقیه میارید !

نباید سر به سر من بزاری هرچیزی عواقبی داره (~ ̄³ ̄)~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط