{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

EXO

EXO
دیدگاه ها (۳)

می خوایم نبارک باشه سال بدبختیه الاان

گندش بببببززززن😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒

exoگذاشتم از تو فکر مدرسه در بیایین

😂 😂 😂 😂 😄 😄 😄 😄 😄 😀 😀 😀 😀 😀 😄 😄 😄 😄 😅 😅 😅 کامنت فراموش نشه.....

#Exo

#Exo

#kai #Exo

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط