{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد امانم را بریده بود ...

درد امانم را بریده بود ...
گفتم ای کاش حداقل یک نفر باشد که وقتی درد داری کمی غصه بخورد !
مسکنت باشد ! درد را تنها داشتن سخت تر است ، تو غصه اش را بخور من دردش را به جان میخرم !
کاش حداقل یک نفر باشد که غر بزند .
کسی اگر نباشد ، درد که نه ! بغض خفه ات می کند !
کاش حداقل آن یک نفر تو باشی ...
#شاهین_شیخ_الاسلامی❄ ️
دیدگاه ها (۸)

بوســـه هایت مسیــــر معـــراج اســت... 💑💋👑

You are what i need in my life...❤️💑👑

با آن که مرا از دل خود راند، بگوییدمُلکی که در آن ظلم شود، د...

~LIKE THE DAY THAT I MET YOU~~هماننده روزی که تو را ملاقات ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط