{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه نوشیدنی بودم ویسکی

اگه نوشیدنی بودم ویسکی
اگه میوه بودم البالو
اگه آب و هوا بودم بارونی
اگه طبیعت یودم جنگل
اگه گل بودم رز سیاه و یاس
اگه رنگ بودم یاسی
اگه فصل بودم زمستون
اگه کتاب بودم عاشقانه(قرارنبود)
اگه ساز بودم گیتار
اگه بازی بودم آشپزی
اگه هنر بودم نقاشی
اگه ورزش بودم والیبال
اگه حیوون بودم همستر
اگه شهر بودم تهران
اگه کشور بودم ایتالیا
اگه جاده بودم فیروزکوه
اگه خواننده بودم پاشایی,جلیلی,طلیسچی
اگه پرنده بودم طوطی
اگه ناسزا بودم بیشعور
اگه گناه بودم خودکشی......


شماهم بزارید....
گذاشتید بگید!
دیدگاه ها (۲۲)

شرح در تصویر...

گریه شاید زبان ضعف باشدشاید کودکانه شاید بی غرور…اما هر وقت ...

کپی اجباری!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط