{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جیییییییییغ راح شدم

جیییییییییغ راح شدم
خطم خوفه یا ن؟؟
دیدگاه ها (۳۰)

خخخخ این مثه منه

خخخخخ

زباااااا زباااااان زباااااان امروز از شرررررش خلاص شدماوفییی...

والا بوخودا

من خطم واس تو اشغال نی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط