{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام خوشگلا به پیج من خوش امدید خب اول بذارید خودمو معرفی

سلام خوشگلا به پیج من خوش امدید خب اول بذارید خودمو معرفی کنم
اسمم ساغره طرفدار دو اتیشه ی بی تی اس استری کیدز بیبی مانستر بلک پینک هستم
البته اسپا ایتزی..... دوست دارم
هر درخواستی دارید بگید میزارم راستی این پیج اولمه ممنون میشم فالو کنید

sarashpaztori
دیدگاه ها (۴)

اهیون 🎀 درخواستی داشتی بگو

و خدا نیافرید بلینک زشتتتت🫦🫧🎀🛐

طرفدار کدومی؟کامنتارو کویر نکنیخودم بی تی اس، بلک پینک،🛐 بیب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط