{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب بله من یهویی با گوشی سلفی خخخخ

خوب بله من یهویی با گوشی سلفی خخخخ
دیدگاه ها (۱)

اوخییییی یونا

یونا جوون

سلااااااام خفنای خودم بامزتون اومددددددد

من جدیییی میشم موقعی که بد نگام کننمتعجب میشم موقی که به لبا...

سلفی چن سال پیش و سلفی امسال مراسم مت گالا😍🤩

گفتم که گوشی وجودی از منه محتوای داخلش همینقدر خوب🗿

به هیچی اصرار نمیکنمشدنی میشه موندنی میمونه و رفتنی هم می‌ره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط