{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگین یا بزنممممممم😲 😅 😅

میگین یا بزنممممممم😲 😅 😅
دیدگاه ها (۳۷)

از وقتی چشمام.... از چشمت افتاد........بارون گرفت و بَند هم ...

واویلااااااع😲

زشتو های مرض😠 😅

بخدا مایعِ افتخارِتونم قدرمو نمیدیدونین😢

کمککککک

چرا میگین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط