{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای چند روز نیستم چون فردا 16 فروردین مدارس باز میشه برا

برای چند روز نیستم چون فردا 16 فروردین مدارس باز میشه برای همین نمیتونم اون موقع زیاد بیام توی ویسگون بای👋🏻👋🏻
دیدگاه ها (۰)

برگشتم

میخوای توی دایرکت من چکار کنی؟؟کامنت بزار

ببخشید بچه ها ولی یه چند وقت رو نمیتونم بیام ویسگون چون میخو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط