{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طرف یکیش مرده بعد پس کرده بدبخت شدم من خوبه داریم پیشرفت

طرف یکیش مرده بعد پس کرده بدبخت شدم من خوبه داریم پیشرفت میکنیم 😂🤣
دیدگاه ها (۱)

داریم به کجاها میریم 🤣🤣🤣⚰

چو تو هیچی نمی دونی 😔😔

#نفر_بعدی_در_کار_نیست

@baroot.90 پیجش عالیه حتما برید تو پیجش

من چرا شمارم 1 و لباسم سیاه..

دختره به زبان فارسی میگه میخواد پول موشکهای اسرائیل رو تامین...

با این صحنه ها طرف درست تاریخ را پیدا کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط