تا خدا هست. ...
تا خدا هست. ...
کسی تنها نیست. .....
من اگرگم شده ام. ....
تواگر خسته شدی
در پس پرده اشک من و تو. ... .مامن گرم خدا است.
...او همین جاست.
کنار من وتو. ....
سال ها منتظر است.
تابسویش برویم از سر شوق. ...
.تا صدایش بزنیم ازسر عجز. ...وبفهمیم که او مونس واقعی خلوت ماست. ...
سلام صبح تون بخیر روز تون خدایی
کسی تنها نیست. .....
من اگرگم شده ام. ....
تواگر خسته شدی
در پس پرده اشک من و تو. ... .مامن گرم خدا است.
...او همین جاست.
کنار من وتو. ....
سال ها منتظر است.
تابسویش برویم از سر شوق. ...
.تا صدایش بزنیم ازسر عجز. ...وبفهمیم که او مونس واقعی خلوت ماست. ...
سلام صبح تون بخیر روز تون خدایی
- ۸۱۴
- ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط