{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاد سرباز ها میوفتم

یاد سرباز ها میوفتم
دیدگاه ها (۱)

بکی چشمک نزن کم ما رو نابود کردی

شانس نداریم ما چقدر بد شانسیم

the boys هم گروه خوبیه دوسش دارم

آرمی ها کجاید

چرا یاد ماینکرافت میوفتم؟؟؟

این آهنگرو می‌شنوم یاد خودم میوفتم.....احساس میکنم رو مخ همم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط