{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.. همیشه..

.. همیشه..
از مردا پوست برنزه بدم میومد..
همیشه از مردا بازیگر رقصنده و خواننده بیزار بودم..
همیشه از مردا مغرور و بلند پرواز بدم میومد...
اما...
تو همه چیز ریختی بهم!!!!
دیدگاه ها (۱)

💔 K💔

نظرات بقیرو میخونی... ینی ممکنه نامه منم بخونی!؟ :)

حقیقته محض

مبخوام:(هعی کایااا😭 😭 😭 😭 💘

دیگه تو بی خوابیام کنارم نیست...دیگه تو حال بدیام کنارم نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط