{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نمی‌تونم بهت بفهمونم. نمی‌تونم به هیچ کسی بفهمونم که د

من نمی‌تونم بهت بفهمونم. نمی‌تونم به هیچ کسی بفهمونم که درونم چی می‌گذره. من فقط می‌تونم برای خودم توضیحش بدم
دیدگاه ها (۱)

؟؟

؟

حافظه ندارم خوو شات گرفتمhttps://wisgoon.com/asrin138700http...

می گذره و می فهمی که چقدر نمی ارزید..

خبر مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط