{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که اصرار ندارم تو خودت مختاری...

من که اصرار ندارم تو خودت مختاری...
یا بمان... یا که نرو... یا نگهت می دارم!
دیدگاه ها (۱)

عزیزان من با ایشون هیچ مشکلی تکرار می کنم هیچ مشکلی ندارم ول...

من چیزای زیادی ندارم اما تو رو دارم و تو برام کافی‌ هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط