{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مادر.......برگردمن تنهایم !

مادر.......برگردمن تنهایم !
دیدگاه ها (۱)

فدای خاک مزارت

مادردلم خیلی برات تنگیده

مادردست بوس وخاک پایتم

آه..........مادرکجاییییییی؟

تنهایم لەلا جوآنتر بو کآتیک هیندیکتانم نآسی ✨🌿

مادر مادر مادر..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط