{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بعد از تو هیچ بهشتی نیست که دیگرمرا خوشحال کند در باتلاق

بعد از تو هیچ بهشتی نیست که دیگرمرا خوشحال کند در باتلاق نبودنت خواهم ماند
دیدگاه ها (۷۸)

دوست داشتی فالو کن ضرر نمیکنی

نفهمیدی نفسم به نفست وتو رفتی ومن بین خاطره هایی که باهم سا...

عاشقانه -غمگین -اهنگ غمگین

عاشقانه

و تا اخر دنیا در کنار تو و عاشق تو خواهم ماند ؟

بعد از جنگ، با چوب دستم انجیرهای تازه را برای تو خواهم چید، ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط