{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسلاید ۱

اسلاید ۱
🫧کریس دربابل پیام فرستاده🐺

🐺:تازه بیدار شدم
🐺: استی‌ها، روزتون چطور می‌گذره؟
امروز حالتون خوبه؟ اتفاق خاصی افتاده؟
اگه چیزی هست که دوست دارین درباره‌ش حرف بزنین، من اینجام. هرچی توی دلتونه می‌تونین بگین.

گاهی وقتا آدم انقدر درگیر فکرهاش میشه که خوابیدن براش سخت میشه. این چند وقت اخیر خودم هم شب‌ها با کلی فکر و خیال سرم رو روی بالش می‌ذارم و نمی‌تونم راحت بخوابم.

شاید هرکسی یه دغدغه یا نگرانی داشته باشه که مدام توی ذهنش تکرار میشه. برای همین کنجکاوم بدونم شما این روزا به چی فکر می‌کنین؟

چه چیزی بیشتر از همه ذهنتون رو مشغول کرده؟

🫧کریس دربابل پیام فرستاده🐺

🐺:هوم...شنیدنش واقعا سخت به نظر میاد...
ولی یادتون باشه که لازم نیست همیشه به خودتون فشار بیارین

🐺: گاهی یه استراحت کوتاه می‌تونه بیشتر از چیزی که فکر می‌کنین کمک کنه
برای منم ورزش یه جور تکیه‌گاهه
فکر می‌کنم اگه ورزش نمی‌کردم، مدیریت همه این فکرها خیلی سخت‌تر می‌شد

استی، چرا معذرت می‌خواین؟ ㅋㅋ
بیاین مراقب هم باشیم و هر وقت لازم شد به همدیگه تکیه کنیم

نمی‌دونم چقدر می‌تونم کمکتون کنم، اما حداقل می‌خوام کنارتون باشم

اتفاقا این منم که احساس می‌کنم باید عذرخواهی کنم ㅠ

🫧کریس دربابل پیام فرستاده🐺

🐺:راستش الان داشتم عکس‌های استی‌ها رو نگاه می‌کردم
هر بار که می‌بینمشون، ناخودآگاه لبخند می‌زنم

🐺: جدی، چرا استی‌ها اینقدر قشنگن؟ ㅋㅋ
فکر کردم باید یه بار اینو بهتون بگم

پس اومدم بگم که دیدن شماها همیشه حالمو بهتر می‌کنه

(😭 من چی میتونم بگم دربرابر این فرشتهههههههه)
.
🫧هیونجین دربابل‌پیام فرستاده🥟

🥟:بزن بریم بزن بریم

🥟:هاهاهاها

- آفریقای جنوبی یک صفر برنده شد
.
اسلاید ۳

🫧چانگبین در بابل پیام فرستاده🐰🐷

🐰🐷:بیاین بازی رو ببریم!!!!
Jens👈🏻
لقب یِنس کاستروپ، بازیکن آلمانی-کره‌ای

Sonny👈🏻
لقب سون هیونگ‌مین، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی

🫧چانگبین در بابل پیام فرستاده🐰🐷

🐷🐰:آه، این واقعا اعصابمو خورد کرد ㅋㅋ
راستش هنوزم نمی‌دونم مربی داشت چیکار می‌کرد
ولی با این وجود، بازیکن‌های تیم ملی خیلی زحمت کشیدین
واقعا دمتون گرم

اسلاید آخر
🫧مکنه دربابل پیام فرستاده🦊

🦊:بنگ‌هایㅎㅎㅎ
🦊:بالاخره RUN IT منتشر شد

آهنگ رو گوش کردین؟ نظرتون درموردش چیه؟ موزیک ویدیو رو هم دیدین؟

من آهنگ رو گوش دادم و موزیک ویدیوش رو هم دیدم بی‌صبرانه منتظر کنسرت‌هام

هستم هههه شاید من زیادی هیجان‌زده‌ام؟
هاهاهاها

👤: از دیدن دست‌هات خوشحالم
🦊: خب، خوشحالم که خوشت اومد

لطفاً زیاد به آهنگ گوش بدین و موزیک ویدیو رو تماشا کنینㅎㅎㅎ

و بابتش ازتون ممنونمㅎㅎㅎ

استی دوباره میامㅎㅎㅎ

استی بنگ بایㅎㅎㅎ

#straykids_stay_8
دیدگاه ها (۰)

آپدیت اینستاگرام جینسونگی ✨ 🐿️ ما برگشتیم #straykids_stay_8

آپدیت تیک تاک اسکیز با چالش Run it "𝐫𝐮𝐧 𝐢𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞"#stray...

کریس بنگ در بابل ویدیویی فرستاده😍🔥🛐🐺: نظرتون چیه این ویدیوی ...

🫧پیام هایی که اعضا دیروز در بابل 🐶🐺🐰فرستادن.اسلاید ۱🫧سونگمین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط