{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا شکرت، بخاطر باریکه های نوری که به قلبم تابیده میشن

خدایا شکرت، بخاطر باریکه های نوری که به قلبم تابیده میشن
دیدگاه ها (۰)

زور که نیست، گاه نمیگنجی در شهری، دیاری، دلی

منو از خودم بپرس، من واسه همه یکی نیستم

خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا...

خدایا بخاطر همه چیز شکرت😍🤲💐

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط