بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
قسمت سوم :
از اینرو، ابلیس لعین حتی به پیروان و دوستان خودش نیز الطفاتی نداردو به آنها باج و امتیازی نمی دهد،بلکه آنها هم را بادست خودشان به هلاکت و عذاب دنیوی و اخروی می کشاند!
تذکر :حاکمان، مسئولان، مدیران، مبلغان و کسانی که مخاطبان و پیروانی در کشورهای اسلامی، به ویژه جمهوری اسلامی ایران دارند، هرگز نباید گمان نمایند که میتوانند با ابلیس لعین و ایادی او، و شیطان بزرگ، مذاکرات مفیدی داشته باشند و به تفاهم مطمئن و پایداری برسند؛ مگر این که تسلیم و مطیع گردند!
امام شهید، خامنهای کبیر: این کسانی که تحلیل میکنند که چرا با آمریکا مذاکره مستقیم نمیکنید، مسائلتان را حل نمیکنید، به نظر من ظاهر بینند. باطن قضیّه این نیست؛ این مسئله حلنشدنی است. او می خواهد که ایران گوش به فرمان آمریکا باشد. ملّت ایران از چنین اهانت بزرگی بشدّت رنجیده میشود و در مقابل آن کسانی و آن کسی که چنین توقّع غلطی از ملّت ایران دارد، با همه قدرت میایستد.(1404/06/02)
مردم نیز باید دقت کنند که هر انحرافی در مواضع یا عملکرد هایشان ایجاد شده است، به جهت سوار شدن و سلطۀ شیاطین می باشد؛ ابلیس لعین و سایر شیاطین جنّ و انس، از آنها سوء استفاده ابزاری می کنند، با چشم آنها می بینند، با گوش آنها میشوند و به وسیلۀ آنها کار خودشان را به انجام میرسانند!لذا باید زود برگردند، و با استغفار، توبه، ایمان،تقوا وبصیرت و مجاهدت در راه خدا، خود را اصلاح نمایند، تا چشم و گوششان خدایی ببیند و بشنود و دست شان ید الله شود و کار خدایی بکند.(پایان)
قسمت سوم :
از اینرو، ابلیس لعین حتی به پیروان و دوستان خودش نیز الطفاتی نداردو به آنها باج و امتیازی نمی دهد،بلکه آنها هم را بادست خودشان به هلاکت و عذاب دنیوی و اخروی می کشاند!
تذکر :حاکمان، مسئولان، مدیران، مبلغان و کسانی که مخاطبان و پیروانی در کشورهای اسلامی، به ویژه جمهوری اسلامی ایران دارند، هرگز نباید گمان نمایند که میتوانند با ابلیس لعین و ایادی او، و شیطان بزرگ، مذاکرات مفیدی داشته باشند و به تفاهم مطمئن و پایداری برسند؛ مگر این که تسلیم و مطیع گردند!
امام شهید، خامنهای کبیر: این کسانی که تحلیل میکنند که چرا با آمریکا مذاکره مستقیم نمیکنید، مسائلتان را حل نمیکنید، به نظر من ظاهر بینند. باطن قضیّه این نیست؛ این مسئله حلنشدنی است. او می خواهد که ایران گوش به فرمان آمریکا باشد. ملّت ایران از چنین اهانت بزرگی بشدّت رنجیده میشود و در مقابل آن کسانی و آن کسی که چنین توقّع غلطی از ملّت ایران دارد، با همه قدرت میایستد.(1404/06/02)
مردم نیز باید دقت کنند که هر انحرافی در مواضع یا عملکرد هایشان ایجاد شده است، به جهت سوار شدن و سلطۀ شیاطین می باشد؛ ابلیس لعین و سایر شیاطین جنّ و انس، از آنها سوء استفاده ابزاری می کنند، با چشم آنها می بینند، با گوش آنها میشوند و به وسیلۀ آنها کار خودشان را به انجام میرسانند!لذا باید زود برگردند، و با استغفار، توبه، ایمان،تقوا وبصیرت و مجاهدت در راه خدا، خود را اصلاح نمایند، تا چشم و گوششان خدایی ببیند و بشنود و دست شان ید الله شود و کار خدایی بکند.(پایان)
- ۶۹
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط