{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به عالمی نفروشم دمی ز حالم را،

به عالمی نفروشم دمی ز حالم را،
که انتظار فرج قیمتی ترین چیز است.
دیدگاه ها (۰)

گلایه مردم درست استاما راه حل قهر با #انتخابات نیست!

#انتخاب نکردن=ثابت بودن وضع موجود#انتخابات

ترسم‌که‌بیایۍومن‌آن‌روزنباشم'💔'! #نیمه_شعبان #ماه_زهرا_بیا:)

گفت برخيز كه آرام دل و جان آمدنغمه برخاست كه شاهنشه خوبان آم...

دردی که مرا هست به مرهم نفروشمور عافیتش صرف دهی هم نفروشمبگد...

🌱🍒درنگاهت عالمی ست پر ز رویاهای ناب🌱🍒#believeme

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط